X

Regulamin

Sklep internetowy, działający pod adresem www.smartroto.pl prowadzony jest przez firmę SmartROTO Piotr Zieliński z siedzibą w Katowicach.

Dane sprzedawcy:

SmartROTO Piotr Zieliński

ul. Morawska 12

40-218 Katowice

Tel: +48 733 011 300

NIP: 954-240-19-64

REGON: 241110437

WARUNKI OGÓLNE

  1. Klientem sklepu internetowego może być każdy lekarz, weterynarz, technik dentystyczny lub właściciel placówek świadczących wymienione usługi medyczne, który prowadzi swoją działalność na terenie Polski. Klientów zagranicznych zainteresowanych zakupem, prosimy o kontakt z biurem SmartROTO.
  2. Produkty znajdujące się w ofercie Firmy SmartROTO są przeznaczone dla profesjonalistów posiadających odpowiednią wiedzę i kwalifikacje do wykonywania zawodu.
  3. Przed rozpoczęciem zakupów, Kupujący jest obowiązany zapoznać się z niniejszym regulaminem. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z jego akceptacją.
  4. Sprzedaż w sklepie internetowym ma charakter sprzedaży b2b i nie podlega przepisom konsumenckim. Na każdy sprzedany towar wystawiamy fakturę VAT.
  5. Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych oraz danych do wystawienia faktury: imienia i nazwiska, nazwy gabinetu, numeru NIP, dokładnego adresu, adresu email oraz telefonu kontaktowego.
  6. Podanie danych jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji zamówienia przez SmartROTO Piotr Zieliński z siedzibą w Katowicach, ul. Morawska 12. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
  7. Ceny towarów są podawane w złotówkach i zawierają podatek VAT.
  8. Ceną wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego.
  9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie internetowym lub wprowadzania w nich zmian.
  10. Ceny podane w naszym sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  11. Zdjęcia oferowanych w sklepie produktów mogą się różnić od stanu faktycznego i kolorystyki produktów. Ewentualne różnice między prezentacją na zdjęciach a wyglądem oryginału wynikają z powodów technicznych i SmartROTO nie ponosi za nie odpowiedzialności.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień aż do wyczerpania zapasów towarów.
  2. Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania towaru do wysyłki i czas dostawy firmy transportowej.Czas przygotowania towaru uzależniony jest od :A. Dostępności towaru

    Towary znajdujące się w stałym magazynie wysyłane są niezwłocznie po zaksięgowaniu środków na koncie Firmy.

    Towary sprowadzane na zamówienie mogą wymagać dłuższego czasu realizacji. Jeżeli przewidywany okres oczekiwania przedłuża się, kontaktujemy się w tej sprawie z Kupującym. Szczegółowych informacji na temat terminów realizacji konkretnych zamówień w każdym momencie udzielają pracownicy biura SmartROTO.

    B. Formy płatności

    W przypadku wyboru przez Państwa formy płatności szybkimi płatnościami online lub za pobraniem czas realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą jego otrzymania. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym jego zaksięgowanie następuje w przeciągu ok. 1 dnia roboczego od nadania przelewu. Realizacja rozpoczyna się po zaksięgowaniu przelewu na koncie Firmy.

    C. Godziny złożenia zamówienia

    Realizacja zamówienia obejmującego towary dostępne złożonego przed godziną 13:00 (dotyczy dni roboczych) odbywa się tego samego dnia. Zamówienia złożone po godz. 13:00 realizowane są w kolejnym dniu roboczym. W dni wolne od pracy (weekendy, święta) czas realizacji liczony jest także od najbliższego dnia roboczego.

    Czas dostawy

    Paczki wysyłane kurierem dostarczane są następnego dnia roboczego. Przesyłki polecone za pośrednictwem Poczty Polskiej doręczane są w ciągu 1-5 dni roboczych od nadania. Firma SmartROTO nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

  3. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji przedłuża się, kontaktujemy się z Kupującym, w celu uzgodnienia sposobu realizacji zamówienia, tj. częściowej jego realizacji, wydłużenia czasu oczekiwania lub modyfikacji zamówienia.
  4. Firma SmartROTO nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn od firmy niezależnych np. wadliwego działania sieci Internet lub nagłego wyczerpania zapasów magazynowych.

DOSTAWA

  1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa towarów realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z firmami spedycyjnymi DPD lub FedEx.

Gdy suma zamówienia przekracza 300,00 zł brutto, koszt przesyłki pokrywa Firma SmartROTO.

  1. Koszt wysyłki kurierem DPD (zarówno przy płatności przelewem jak i za pobraniem przy odbiorze) wynosi 16,00 zł. Koszt wysyłki kurierem FedEx (zarówno przy płatności przelewem jak i za pobraniem przy odbiorze) wynosi 20,00 zł.
  2. Przy odbieraniu przesyłki, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
  3. Jeżeli uszkodzenie towaru podczas transportu zostało zauważone po odjeździe Kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą spedycyjną (telefon jest podany na liście przewozowym) i umówić się na przyjazd kuriera w celu spisania protokołu.  Przewoźnik jest zobowiązany do takiego przyjazdu i spisania protokołu. Wszelkie reklamacje kierowane do przewoźnika, mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie, według prawa przewozowego, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.
  4. W przypadku nieobecności w planowanym dniu odbioru, Kurier pozostawi awizo z informacją kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę lub zamówić kolejne jej doręczenie. Przesyłka awizowana jest bezpłatnie doręczana. Przesyłka może być maksymalnie 2 krotnie awizowana, po czym wraca do nadawcy. Ponowne dostarczenie zamawianego produktu będzie możliwe po pokryciu przez Kupującego kosztów ponownej dostawy.  

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Płatności mogą być realizowane za pomocą przedpłaty (płatności on-line, przelew tradycyjny na konto: mBank S.A. numer rachunku 57 1140 2004 0000 3602 5924 6481, w tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia) lub pobrania przy odbiorze. Firma SmartROTO może również udostępnić Kupującemu opcję płatności odroczonej.

REKLAMACJE

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie smartroto.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Produkty są objęte gwarancją obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są zależne od rodzaju produktu i producenta.
  3. Gwarancja obejmuje uszkodzenia produktu wynikające z jego wady ukrytej. Nie obejmuje natomiast wad powstałych na skutek uszkodzenia mechanicznego, będących wynikiem użytkowania niezgodnego z instrukcją producenta, zwłaszcza niepoprawnej dezynfekcji, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy.
  4. W przypadku stwierdzenia wady lub awarii produktu, Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie bądź mailowo z przedstawicielem Smartroto, który doradzi najlepszy sposób postępowania w danej sytuacji.
  5. Produkt reklamowany musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami, dokumentami i innymi elementami, z którymi został zakupiony. Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia towaru oraz kopię faktury.
  6. Zgłoszone reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych, chyba, że sytuacja wymaga odesłania produktu do producenta. W takim wypadku czas ten może się wydłużyć do 60 dni.